به همت کمیته آموزش خانه مطبوعات خوزستان

دوره آموزشی آشنایی با دستورالعمل جدید مدیریت بحران در اهواز برگزار شد

اولین دوره از دوره‌های آموزشی تحت تفاهمنامه همکاری بین کمیته آموزش خانه مطبوعات استان خوزستان و هلال احمر کلانشهر اهواز در تاریخ ۲۸ تیر ماه ۱۴۰۳ برگزار شد.

مسئول کمیته آموزش خانه مطبوعات خوزستان با اعلام این خبر افزود ؛ این دوره در سالن جلسات جمعیت هلال احمر کلانشهر اهواز واقع در کیانپارس برگزار گردید و هدف اصلی آن، بررسی تغییرات دستورالعمل مدیریت بحران و آشنایی با جمعیت هلال احمر به اعضای خانه مطبوعات بود.

حسن کریمی با اشاره به اهمیت این دوره ها افزود ؛ مدرس این دوره دکتر شاپور باقری، مدیر جمعیت هلال احمر کلانشهر اهواز و از نیروهای توانمند هلال احمر کشور بود که ضمن آموزش در حوزه مدیریت بحران، نکات قابل توجه و ارزشمندی را ارائه دادند که برای شرکت‌کنندگان بسیار مفید بود.

کریمی افزود، این کارگاه‌ها به صورت سریالی و پشت سر هم در هفته‌های آتی برگزار خواهند شد و هدف از این برنامه‌ها، تخصصی‌سازی آموزش در حوزه خانه مطبوعات و ارتقاء سطح دانش و مهارت اعضای آن است.

وی در پایان خاطرنشان کرد؛ امید است با استمرار این دوره‌ها، سطح دانش و مهارت اعضای خانه مطبوعات به طور قابل توجهی ارتقاء یابد و بتوانند در مواقع بحران به بهترین شکل ممکن عمل کنند.

https://tavanakhabar.ir/9301کپی شد!