آگهی مناقصه عمومی (دو مرحله ای) شماره ۰۱-۱۴۰۲

به گزارش توانا خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پتروشیمی فن آوران، شرکت پتروشیمی فن آوران (سهامی عام) به شناسه ملی ۱۰۱۰۱۸۲۶۵۹۴ در نظر دارد طبخ و توزیع ( سرو) غذا کارکنان خود را از طریق مناقصه عمومی (دو مرحله ای)، به شرکتهای واجد شرایط و دارنده مجوز¬های لازم واگذار نماید.

  شرکت پتروشیمی فن آوران (سهامی عام) به شناسه ملی ۱۰۱۰۱۸۲۶۵۹۴ در نظر دارد طبخ و توزیع ( سرو) غذا کارکنان خود را از طریق مناقصه عمومی (دو مرحله ای)، به شرکتهای واجد شرایط و دارنده مجوز­های لازم بر اساس شرایط زیر واگذار نماید:

    ماده ۱) موضوع مناقصه: طبخ و توزیع ( سرو) غذا کارکنان مطابق با اسناد مناقصه و شرح کار.

تبصره: موارد مندرج در اسناد مناقصه تا ۲۵% قابل افزایش یا کاهش از سوی مناقصه­ گزار( کارفرما) می باشد.

ماده ۲) شرایط پیمانکار:

۱-داشتن شخصیت حقوقی.

۲-دارا بودن سابقه کار مفید، معتبر و مشابه با موضوع مناقصه و شرح مختصر کار.

ماده ۳) زمان و محل تحویل اسناد مناقصه: اسناد مناقصه با ارائه درخواست کتبی به متقاضی ارائه می ­گردد. متقاضیان می ­توانند از روز دوشنبه مورخ  ۱۴۰۲/۰۱/۲۱ لغایت یکشنبه مورخ   ۱۴۰۲/۰۱/۲۷ ساعت ۹:۳۰الی ۱۳:۳۰ صبح برای تحویل اسناد مناقصه به یکی از دو نشانی زیر مراجعه نمایند:

–         منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بندر امام خمینی (ره)، سایت ۳، شرکت پتروشیمی فن آوران، امور حقوقی و پیمانها.

–          تهران، خیابان گاندی جنوبی، خیابان شهید پالیزوانی (هفتم)، پلاک ۱۸ آقای عرفانی

ماده ۴) مهلت و محل تحویل پاکات: متقاضیان می­ بایست پاکت های الف، ب و ج را حداکثر تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه مورخ  ۱۴۰۲/۰۲/۰۶در قبال دریافت رسید، تحویل اداره حراست دهند. در خصوص محتوات پاکات و نحوه تنظیم آنها در اسناد به صورت مفصل توضیح داده شده است. 

تبصره: به تقاضاها و پیشنهادهای مغایر یا غیر منطبق با شرایط مناقصه، ناقص، مبهم، مشروط، مخدوش، فاقد و یا دارای کسری مبلغ چک/ وجه التزام یا فاقد شرایط که تشخیص این موارد با کمیسون معاملات شرکت مناقصه گزار است – و همچنین به پیشنهادهایی که پس از موعد مقرر تسلیم گردد، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

ماده ۵) زمان و محل بازگشایی پاکتها: در جلسه کمیسیون معاملات و طبق برنامه زمان­بندی دبیر کمیسیون، بدون حق حضور مناقصه ­گران محترم.

ماده ۶) سپرده شرکت در مناقصه: سپرده شرکت در مناقصه معادل  مبلغ ۱۲/۵۶۰/۰۰۰/۰۰۰ریال (دوازده میلیارد و پانصد و شصت میلیون ریال) بصورت ضمانت نامه بانکی با اعتبار سه ماهه و قابل تمدید و بدون قید و شرط صادره از بانکهای دولتی یا خصوصی به جز بانکهای در شرف ادغام و یا چک تضمین شده بانکی در وجه شرکت پتروشیمی فن آوران می باشد.

ماده ۷) هزینه ­های جنبی: چاپ آگهی­ ها و هزینه ­های جنبی به عهده برنده ­ی مناقصه می باشد.

ماده ۸) ماهیت مناقصه از لحاظ حقوقی: پروسه مناقصه به هیچ عنوان ایجاب محسوب نمی­شود و تا قبل از انجام تمامی مراحل ذکر شده در اسناد و آیین نامه شرکت شرکت پتروشیمی فن آوران، هیچ تعهدی برای شرکت ایجاد نمی­گردد و شرکت در قبول و یا رد هر کدام و یا کلیه پیشنهادات واصله بدون ارائه هیچگونه توضیحی مختار می باشد.

ماده ۹)هزینه خرید اسناد مناقصه مبلغ ۴/۰۰۰/۰۰۰ریال( چهار میلیون ریال) می باشد که می بایست به  شماره  حساب شبا  بانک تجارت ۷۷۰۱۸۰۰۰۰۰۰۰۰۰۶۰۹۴۳۱۰۰۴۹ IR واریز و اصل فیش را  تحویل و اسناد دریافت نماید. 

https://tavanakhabar.ir/4949کپی شد!