تجلیل از تلاشگران و دست اندرکاران ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی بندرماهشهر

در جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان بندرماهشهر که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، جمعی از مسئولان و دستگاه های خدمات رسان در ایام نوروز ۱۴۰۱ مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش توانا خبر به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بندرماهشهر، در این جلسه که به ریاست فریدون بندری فرماندار و با حضور جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان بندرماهشهر برگزار شد، از عوامل و تلاشگران ستاد تسهیلات نوروزی در بهار۱۴۰۱ تجلیل شد.

در این مراسم که مهندس حسین صفری شهردار، بهشاد بهبهانی مدیرعامل سازمان حمل و نقل و دنیاری مدیر روابط عمومی نیز حضود داشتند، شهردار بندرماهشهر گزارشی از اقدامات شهرداری در نوروز امسال را ارائه کرد.

در ادامه این مراسم فرماندار شهرستان بندرماهشهرضمن قدردانی اقدامات و فعالیتهای شهرداری در ایام نوروز اظهار داشت: شهرداری بندرماهشهر با اجرای برنامه های شاد و مفرح در مراکز تفریحی از جمله مجموعه تفریحی مجیدیه و مهرماه و راه اندازی کشتی گردشگری توانست محیط شادی را برای شهروندان و مسافران نوروزی ایجاد کند.

در پایان این مراسم از دست اندرکاران ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی تجلیل بعمل آمد.

 با احداث این کانال‌، شاهد تغییرات چشمگیری از مدیریت بحران در زمان های بارش و دفع و هدایت آبهای سطحی در این منطقه خواهیم بود.

https://tavanakhabar.ir/2984کپی شد!