تسریع در احداث ساختمان های بندرتجاری خورسیف

به گزارش توانا خبر به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بندرماهشهر، حسین صفری شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر بندرماهشهر به همراه حبیب آقاجری نماینده مردم شهرستان بندرماهشهر در مجلس شورای اسلامی، از بندرتجاری خورسیف بازدید و در جریان آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه های عمرانی و احداث ساختمان این بندر قرار گرفتند، دراین بازدید بر لزوم تسریع در اجرای پروژه های مورد نظرتاکید شد.

شهردار بندرماهشهر در جریان این بازدید بابیان اینکه احداث بندر تجاری خور سیف یکی از خواسته های دیرینه و بحق شهروندان عزیز است اظهار کرد: احداث بندر تجاری خور سیف یکی از مهمترین پروژه های مهم منطقه است که با جدیت هر چه تمام تلاش می‌کنیم آن را به بهره‌برداری برسانیم.

وی هدف از راه اندازی بندر تجاری خور سیف را رونق اقتصادی، ایجاد اشتغال و بهره گیری از ظرفیت های بالقوه این شهرستان و جذب گردشگر دریایی و افزایش فرصت های شغلی و رونق کسب و کار مردم بیان کرد.

صفری افزود: این پروژه بااعتباری بالغ بر ۵۲۹ میلیارد و۴۰۰ میلیون ریال شامل گمرک، حراست ساختمانهای اداری و رفاهی، باسکول، ایستگاه آتش نشانی، سرویسهای بهداشتی، ساختمان پست برق، ایستگاه پمپاژ، مخازن آب، محوطه سازی، احداث پارکینگ های جداگانه پرسنل و مراجعین وسایر ملزومات دیگر در حال اجرا است.

https://tavanakhabar.ir/2657کپی شد!