لزوم بررسی عملکرد و تفحص در اسناد روابط عمومی پتروشیمی های بندرامام و اروند

به گزارش تواناخبر، در آستانه سفر محمد شریعتمداری مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس به بندرماهشهر و بازدید از شرکت های زیر مجموعه این هلدینگ؛ به نظر می رسد که ترمیم اعتبار و آبروی شرکتهای تابعه در جامعه می باید در اولویت اقدامات مدیریت جدید هلدینگ قرار گیرد.

مطمئنا این مهم میسر نخواهد شد مگر با ایجاد تحول و تغییرات بنیادین در مدیریت مجموعه های روابط عمومی، از جمله روابط‌ عمومی شرکت پتروشیمی بندرامام و شرکت پتروشیمی اروند و رفع تنش و پرخاش و برچیده شدن روابط اختصاصی سیاسی و سفارشی مربوط به نمایندگان تندرو مجلس گذشته.

با توجه به اینکه حامد شمس، یکی از با تجربه ترین مدیران روابط‌عمومی کشور سکانداری حوزه ارتباطات هلدینگ خلیج فارس را به عهده گرفته است؛ به نظر می رسد که ضمن تغییر چیدمان غیر تخصصی و سفارشیِ منسوبین سیاسیون و مسئولین تندرو در بدنه روابط‌عمومی ها و برچیدن روابط‌ اختصاصی برخی مدیران مورد حمایت نماینده مجلس یازدهم، بررسی ارتباطات ویژه، تفحص در هزینه کردهای این واحدها و صحت سنجی اسناد مالی را در جهت جلوگیری از تضییع حقوق سهامداران شرکت های سهامی در دستور کار بازرسان قرار دهد.

نکته حائز اهمیتی که پیشنهاد می شود مدیر روابط‌عمومی و برندینگ هلدینگ خلیج‌فارس مد نظر قرار دهد؛ ارزیابی روانی نیروها پیش از انتصاب در جایگاه ویژه ریاست روابط‌عمومی ها و جلوگیری از ادامه کار و یا انتصاب برخی کاراکترهای دچار ناهنجاری روانی در روابط‌عمومی های شرکتهای تابعه و پیشگیری از وارد شدن لطمات بیشتر به اعتبار برند بزرگترین هلدینگ پتروشیمیایی کشور است.

امیدواریم با انجام این اقدامات در مسیری گام برداشته شود که کم کم از بدنامی برخی از این شرکتها در افکار عمومی کاسته شود و اندکی اعتماد از دست رفته جامعه جلب گردد.

https://tavanakhabar.ir/13610کپی شد!