رئیس ندامتگاه ماهشهر از اقدامات انسان‌دوستانه پتروشیمی غدیر تقدیر کرد

مدیرعامل پتروشیمی غدیر در جهت ادامه روند خدمت رسانی به زندانیان از ندامتگاه بندرماهشهر بازدید نمود؛ و رئیس این ندامتگاه از اقدامات انسان‌دوستانه مدیریت این پتروشیمی تقدیر کرد.

مدیرعامل پتروشیمی غدیر در جهت ادامه روند خدمت رسانی به زندانیان، از ندامتگاه بندرماهشهر بازدید نمود؛ و رئیس این ندامتگاه از اقدامات انسان‌دوستانه مدیریت این پتروشیمی تقدیر کرد.

به گزارش تواناخبرصنعت و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پتروشیمی غدیر؛ غلامرضا رحیمی رییس ندامتگاه شهرستان بندرماهشهر در دیدار با مدیریت پتروشیمی غدیر از مجموعه کارهای انسان‌دوستانه این پتروشیمی تشکر نمود و گفت: حمایت های پتروشیمی غدیر روحیه مضاعفی در سازمان ما تزریق نموده که ما و تمامی همکاران و حتی زندانیان را به آینده امیدوارتر کرده است.

وی افزود: آزاد سازی ۱۴ زندانی و خرید تولیدات زندانیان سبب شده تا آنها با انگیزه بیشتری به تلاش و کار بپردازند و به زندگی عادی بازگردند‌.

حسین صفاری مدیرعامل پتروشیمی غدیر ضمن بازدید از شرایط ندامتگاه ماهشهر، ضمن قول مساعد جهت ادامه حمایت از تولیدات زندانیان این ندامتگاه، اظهار داشت: اطلاع داریم که بسیاری از زندانیان به دلیل جرائم غیرعمد و مشکلات مالی در بند گرفتار شده اند و ما به اندازه توانمان سعی کردیم گوشه ای از مشکلات آنها را حل کنیم؛ که امیدواریم این رویه هم از سوی شرکت ما و هم شرکت ها و ارگان های دیگر ادامه پیدا کند.

https://tavanakhabar.ir/1289کپی شد!