بازدید عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه از تأسیسات منطقه آبادان

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه از تأسیسات و انبارهای ذخیره، بارگیری و انتقال سوخت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان در ناحیه ماهشهر بازدید کرد.

به گزارش تواناخبر به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان، بر پایه این گزارش، این بازدید با هدف بررسی مشکلات و تسهیل عملیات سوخت‌رسانی از مبدأ ماهشهر به اقصی نقاط کشور و همچنین تشکر از کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان انجام شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه در این بازدید ضمن قدردانی از مدیر منطقه آبادان، مسئولین، کارکنان ناحیه و انبارهای نفت ماهشهر، خدمت در سنگر صنعت نفت و سوخت‌رسانی به مردم کشور را نشانه مجاهدت و ایثار خواند و گفت: این مهم کمتر از جهاد در جبهه‌های نبرد علیه دشمنان نیست.

سردار حیات‌مقدم بر حمایت خود در زمینه تأمین شبانه‌روزی سوخت کشور و رفع مشکلات استانی و ملی تأکید کرد.

مدیر منطقه آبادان در این بازدید ضمن تشریح روند سوخت‌رسانی از مبداء آبادان به ویژه انبارهای نفت ماهشهر و همچنین تأمین سوخت ۱۵ استان کشور، اظهار کرد: این شرکت روزانه حدود ۲۰۰ تن گاز مایع به غرب و جنوب غرب کشور ارسال می‌کند.

محمد بنی‌سعید افزود: منطقه آبادان روزانه بیش از ۱۵ میلیون لیتر سوخت، جهت استفاده منطقه و دیگر استان‌ها تأمین و توزیع می‌کند که پنج میلیون لیتر از این فرآورده سوخت یورو ۴ است.

گفتنی است، در این بازدید نماینده مردم شهرستان‌های ماهشهر، امام خمینی (ره)، امیدیه و هندیجان در مجلس شورای اسلامی، نمایندگان ولی معزز فقیه و ائمه جمعه بنادر ماهشهر، امام خمینی (ره) و شهردار بندر ماهشهر نیز حضور داشتند.

شایان ذکر است، منطقه آبادان به عنوان یکی از مهمترین مناطق شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، تأمین کننده سوخت بیش از ١۵ استان کشور است.

https://tavanakhabar.ir/12616کپی شد!