قتل دلخراش یک خانواده دامدار در شهرستان هویزه

قتل خانواده دامدار در شهرستان هویزه، جامعه محلی را به شوک فرو برده است.

به گزارش تواناخبر، بامداد امروز ۱۲ شهریور، در شهرستان هویژه یک خانواده ۳ نفره به قتل رسیدند.

این خانواده در منطقه الهاسی در بخش مرکزی هویزه به دامداری سنتی مشغول بوده اند؛ و قاتل یا قاتلین فرزند ۴ ساله خانواده را نیز به قتل رسانده اند.

منابع محلی گفته اند که این خانواده از اهالی روستای قیصریه علیا، از توابع هویزه در دشت آزادگان هستند که برای چرای احشام خود به محدوده روستای الهاسی مستقر شده بودند.

با توجه به اینکه پلیس به صورت رسمی اعلام کرده که احشام خانواده مقتول به سرقت نرفته؛ نیز فرزند ۴ ساله خانواده هم به قتل رسیده است؛ فرضیه اختلاف و درگیری بر سر موضوع اراضی و یا انتقام‌جویی توسط فرد یا افرادی آشنا، مطرح شده است.

معاون فرهنگی واجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان از صدور دستور ویژه برای دستگیری قاتل یا قاتلین خبر داد

سرهنگ حکیم عبداللهی در تشریح خبرگفت: به‌دنبال وقوع قتل ۳ نفر از اعضای یک خانواده در شب گذشته در یکی از روستاهای شهرستان هویزه، فرمانده انتظامی شهرستان ضمن صدور دستورات ویژه، بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی در صحنه قتل حاضر شدند و تحقیقات پلیسی را آغاز کردند.

وی بابیان اینکه پلیس در تحقیقات اولیه دریافت که هیچگونه سرقتی از اموال یا احشام مقتول به سرقت نرفته، افزود: در این خصوص پرونده‌ای در پلیس آگاهی تشکیل شده است و رسیدگی لازم تا حصول نتیجه در دستور کار قرار دارد و نتیجه اقدامات متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

/پایان پیام

https://tavanakhabar.ir/11542کپی شد!