آزادگان الگوی مثال‌زدنی صبر و مقاومت

آیین تجلیل از آزادگان اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان

آزادگان و خانواده‌های آنان الگوی صبر و مقاومت در برابر شدائد و سختی ها هستند و با الهام از این الگوهای مثال زدنی، از آنان درس زندگی می‌آموزیم.

به گزارش خبرصنعتی به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، در آیین گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به آغوش مهین اسلامی که با حضور ابوطالب گرایلو مدیرکل و اعضای شورای اداری و جمعی از آزادگان این اداره کل و خانواده های آنان برگزار شد، امید عزیززاده سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه مدیریت و منابع در سخنانی با اشاره به صبوری و شکیبایی آزادگان در دوران اسارت و خانواده‌های آنان در دوران فراق و دوری از عزیزانشان، آنان را الگویی مثال زدنی در استقامت و تاب‌آوری توصیف کرد.

عزیززاده با اشاره به اینکه ۱۶ تن از کارکنان آزاده این اداره کل مشغول به خدمت بودند و سپس به درجه بازنشستگی نائل آمدند که دو تن از آن عزیزان به رحمت ایزدی پیوستند، خاطرنشان کرد: آزادگان گرانقدر در دوران خدمت مایه سرافرازی و افتخار ما بودند و همواره از وجود پربرکت آنان در پیشبرد اهداف سازمانی بهره می‌بردیم.

در ادامه این آیین با اهدای لوح سپاس به همراه هدایایی توسط مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان به آزادگان این اداره کل از مقام و منزلت آنان تجلیل و ضیافت شامی به افتخار آنان برگزار شد.

https://tavanakhabar.ir/11142کپی شد!