امیر حیات مقدم در نشست با جبهه پایداری استان خوزستان گفت:

این حداقل انتظار است که نمایندگان خوزستان در کمیسیون انرژی و کشاورزی نقش تاثیرگذار و هدایت کننده داشته باشند

امیر حیات مقدم نماینده منتخب مردم در مجلس دوازدهم در نشست هم افزایی با شورای مرکزی جبهه پایداری استان خوزستان به همراه تعدادی از منتخبین مردم شرکت نمود.

به گزارش تواناخبر به نقل از روابط‌عمومی جبهه پایداری استان خوزستان، امیر حیات مقدم بعنوان منتخب مردم حوزه بندرماهشهر، هندیجان، بندرامام‌خمینی، امیدیه و جولکی در نشست هم افزایی منتخبان که توسط جبهه پایداری برگزار شده بود، حضور پیدا نمود.

منتخب مردم در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست مجلس در نشست با شورای مرکزی جبهه پایداری استان اظهار داشت: استان خوزستان در بخش انرژی و کشاورزی در تراز اول کشور است و متناسب با این ظرفیت استان، می باید در این سطح در مجلس شورای اسلامی موثر باشیم.

امیر حیات مقدم با تشکر از تلاش‌های مخلصانه همه جریانهای سیاسی و اجتماعی در استان خوزستان، گفت: مشارکت بالا تضمین جمهوریت است و از اعضا جبهه پایداری نیز بخاطر تلاش جهت ایجاد شور و مشارکت در انتخابات تشکر می کنیم.

نماینده منتخب مردم شهرستان‌های بندر ماهشهر، بندرامام‌خمینی، هندیجان، امیدیه و جولکی در این نشست تاکید کرد: باید تلاش کنیم مبتنی بر ظرفیت‌های خوزستان در کمیسیون ها و وزارتخانه ها ورود پیدا کرده و تاثیرگذار باشیم.

وی افزود: این حداقل انتظار است که نمایندگان خوزستان در کمیسیون انرژی، کشاورزی و وزارتخانه های جهادکشاورزی، نیرو و نفت موثر باشند که مشکلات آب شرب و کشاورزی و سایر موضوعات استان پیگیری شود.

حیات مقدم با بیان اینکه استان خوزستان در بخش آزادراه ضعف جدی دارد، ادامه داد: بسیاری از اقدامات صورت گرفته مربوط به ادوار گذشته است و باید مصوبات توسعه آزادراه‌های استان خوزستان دوباره احیا شود و پیگیر اختصاص منابع اعتباری لازم در این خصوص باشیم.

وی تاکید کرد: صنایع پتروشیمی و نفت باید بیش از پیش به تعهدات خود برای توسعه خوزستان عمل کنند و سطح فعلی قابل قبول نیست.

منتخب مجلس دوازدهم تأکید کرد: جریان مومن و انقلابی باید تقویت و حمایت شود و این موضوع نیز در دستور کار است.

کریم کریمی تبار مسئول جبهه پایداری استان خوزستان نیز در قسمتی از اظهارات خود در این نشست، گفت: مقرر شده است که منتخبان جبهه به طور مستمر در شورای مرکزی جبهه هم افزایی داشته باشند و تیمی منتخب از اساتید دانشگاه و صنعت، رسانه، فرهنگ و حوزه علمیه به این نمایندگان همفکری کنند.

مسئول جبهه پایداری خوزستان در پایان بیان داشت: استان ظرفیت های فکری و اقتصادی و کشاورزی بالای دارد که متاسفانه در این دولت از ظرفیت ها کامل استفاده نشده و جریان سازی مردمی شکل نگرفته که امیدواریم دولت در سالهای باقی مانده این ظرفیت‌ها را فعال سازد.
/تواناخبر

https://tavanakhabar.ir/7818کپی شد!