فرمانده سازمان بسیج رسانه استان خوزستان:

در جنگ شناختی، افکار زنان و دختران بعنوان شاکله افکار هویتی خانواده توسط دشمن هدف گذاری شده است

در نشست بسیج رسانه استان خوزستان به مناسبت روز دختر و دهه کرامت مطرح شد که در جنگ شناختی، افکار زنان و دختران بعنوان شاکله افکار هویتی خانواده توسط دشمن هدف گذاری شده است.

به گزارش تواناخبر، سجاد بهمئی فرمانده سازمان بسیج رسانه استان خوزستان در نشست با رسانه های استان در دهه کرامت و بزرگداشت مقام دختر که امروز هشتم خردادماه به میزبانی سازمان بسیج رسانه خوزستان برگزار شد، اظهارکرد: امروز یکی از مؤلفه‌های مهمی که در حوزه رسانه برای ما بسیار مهم است استفاده از ظرفیت تمام خواهران بسیجی در راستای اجرای برنامه‌های سازمان بسیج رسانه است.

وی ادامه داد: بسیج رسانه خوزستان به عنوان یک نهاد انقلابی با هدف و جذب آموزش و توسعه بسیج در رسانه تشکیل شده است و در طول سه سال اخیر با جذب حداکثری خواهران رسانه‌ای و همچنین استفاده از ظرفیت رسانه‌ای این خواهران توانسته است در سطح استان و ملی نقش‌آفرینی بسیار خوبی داشته باشد.

رییس سازمان بسیج رسانه خوزستان گفت: سازمان بسیج رسانه خوزستان ۱۹۹ نفر عضو فعال و ۱۰۲ نفر عضو عادی دارد و بر اساس شرایط جذب در سامانه بسیج رسانه، جذب و سازماندهی شده‌اند. تمام افراد بر اساس مجموعه‌های نقش‌آفرین در قالب خبرنگار، عکاس، مدیر مسئول، گوینده و … ساماندهی شده‌اند.

سرگرد بهمئی گفت: در عصری قرار داریم که جنگ شناختی و جنگ ترکیبی در حال رخ دادن است؛ زنان ایرانی در این جنگ از ترکش‌های ناعادلانه در امان نیستند و همان‌طور که می‌دانید جریان‌های مختلفی در راستای تضعیف حجاب و جامعه ایران در داخل و خارج از کشور در حال شکل‌گیری است.

دکتر بهئمی خاطرنشان کرد: زن به عنوان مهم‌ترین عنصر یک خانواده و قلب تپنده آن شناخته شده است و غرب به ویژه رسانه‌های غربی با تمرکز بر این عنصر و نقش کلیدی در خانواده در تلاش هستند تا با شکل دادن جریان‌های مختلف اعم از سیاسی و فرهنگی بر نوع نگرش آن تأثیر بگذارند.

وی بیان نمود: در تمام جوامع بشری شرق و غرب همواره چارچوب مشخص فرهنگی و قانونی برای حفظ حریم اجتماعی در جامعه وجود دارد. بر این اساس نیاز است که برای دخترانمان و زنان ایرانی برخی مسائل و مصائب غرب را بیان کرده تا به این موضوع اجتماعی آگاه شوند. هر جنگی که در دنیا رخ می‌دهد در راستای آماده‌سازی اذهان عمومی برای اتفاق جدید است. در عصری قرار داریم که جنگ شناختی و جنگ ترکیبی است و زنان ایران هم مورد هدف این ترکش‌ها قرار گرفته است.

فرمانده بسیج رسانه استان ادامه داد: در جنگ شناختی افکار دختران و زنان بعنوان شاکله افکار هویتی خانواده توسط دشمن هدف گذاری شده است؛ که به طبع باید جهت مصونیت سازی و نیز درمان مجروحیت های فکری_فرهنگی، برنامه های جامع و پویاتری در دست اقدام داشته باشیم.

بهمئی در پایان اظهار داشت: امروز اهمیت تبیین مسئله حجاب برای زنان و دختران ایران زمین است، چرا که دختران ایرانی در ماه‌های اخیر تحت هجمه‌های زیادی از سوی دشمنان قرار گرفته‌اند.

https://tavanakhabar.ir/868کپی شد!