معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان:

رئیس جمهور در سفر به خوزستان با اقشار مختلف دیدار خواهد نمود

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان با اشاره به اینکه مطالبات مردم استان در زمینه های مختلف باید منعکس شود گفت: رئیس جمهور در سفر اردیبهشت ماه خود به استان با اقشار مختلف دیدار خواهد کرد.

به گزارش تواناخبر عبداله افرازه شهاوند شامگاه دوشنبه در نشست شورای روابط عمومی های استان خوزستان اظهار داشت: برنامه ریزی‌های فشرده‌ای برای سفر ۲ روز رئیس جمهور و برخی از اعضای هیات دولت در حال انجام است.

وی با تاکید بر اینکه محور سفر استانی رئیس جمهور به خوزستان پیگیری مصوبات سفرهای قبلی و همچنین تصمیم گیری در خصوص رفع برخی چالش‌های استان خواهد بود ادامه‌داد: در این زمینه کمیته‌های مختلفی ایجاد شده که یکی از مهمترین آنها، کمیته مصوبات است.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان اضافه‌کرد: کمیته مصوبات، پیشنهادات دستگاه‌های اجرایی مختلف در بخش های عمرانی، زیرساختی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و قانونی را جمع‌آوری کرده و در حال پایش‌های لازم است.

وی تصریح‌کرد: مصوبات سفر رئیس جمهور از ردیف های اعتباری مناسب برخوردار خواهد بود که در پیشرفت اجرایی پروژه‌ها و طرح‌ها تاثیر مستقیمی دارد.

شهاوند با تاکید بر اینکه آیت الله رئیسی در سفر به خوزستان با مردم شهرهای مختلف دیدار خواهد داشت گفت: علاوه بر این نیز، نخبگان، فعالان اقتصادی بخش خصوصی و … با رئیس جمهور نشست‌های تخصصی خواهند داشت.

بعد از ماه مبارک رمضان رئیس جمهور به همراه تعدادی از اعضای هیات دولت به خوزستان سفرخواهد کرد.

دولت مخالف ارائه دستاوردهای غیرواقعی در جامعه است

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان با تاکید بر اینکه هیچ مسئولی حق ندارد که دستاوردهای دولت در استان را به صورت غیرواقعی ارائه کند گفت: همواره باید با مردم صادق باشیم و هرجا عملکردها ضعیف بوده، دلایل آن را نیز باید بیان کرد.

وی تصریح‌کرد: این در حالی است که باید آگاهی‌ها نسبت به فعالیت‌های انجام شده از سوی دولت بیشتر شود و عملکردهای مطلوب را با مردم در میان گذاشت.

شهاوند خاطرنشان‌کرد: استاندار خوزستان اعتقاد دارد؛ «همان اندازه که در راست‌گویی برکت وجود دارد؛ در دروغ، خسران و زیان است»؛ بنابراین باید همواره باید خدمت صادقانه را در پیش گرفت.

سرویس اطلاعاتی دشمن در حال رصد وضعیت خوزستان هستند

وی در بخش دیگری از این نشست ظرفیت‌های اقتصادی خوزستان را زمینه ای برای برخی سوء استفاده‌ها توسط دشمنان ملت ایران دانست و گفت: در مجاورت خوزستان، سرویس اطلاعاتی دشمن در حال رصد شرایط و وضعیت این استان هستند.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان تصریح‌کرد: منطقه‌ای که از ظرفیت‌های ایجابی برخوردار است بنابراین طبیعی است که با تهدیدهای بیرونی روبرو باشد لذا باید نسبت به این شرایط مراقبت‌های لازم صورت گیرد تا فرصت سوء استفاده از دشمن گرفته شود.

شهاوند بر استفاده از ظرفیت‌های اقتصادی استان برای بهبود شرایط معیشتی مردم تاکید کرد و افزود: اگر تحت مدیریت صحیح و کاربردی، ظرفیت‌های موجود خوزستان در حوزه‌های مختلف اقتصادی ساماندهی شود، قطعا سطح رضایتمندی مردم افزایش می‌یابد.

وی بیان‌داشت: انتظار می‌روند صنایع به مسئولیت‌های اجتماعی توجه بیشتری داشته باشند تا خدمات رسانی به مردم از کیفیت بهتری برخوردار شود.

https://tavanakhabar.ir/790کپی شد!