کریمی قدوسی مدعی شد:

وزیر مرتبط با جاسوس اعدام شده، در زندان است

کریمی قدوسی مدعی شد یکی از وزرای دولت گذشته که با جاسوس اعدام شده ارتباط داشته است، بازداشت شده؛ اما واعظی این ادعا را تکذیب کرد.

جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد در مجلس و عضو مشهور جبهه پایداری در توییتر خود مدعی شد که یکی از وزرای دولت حسن روحانی با علیرضا اکبری جاسوس اعدام شده مرتبط بوده و هم اکنون در زندان به سر می برد.

در پی انتشار این توییت، محمود واعظی جزه‌ای رییس دفتر حسن روحانی در دولت دوازدهم، خبر بازداشت وزیر دولت قبل را تکذیب نمود.

محمود واعظی در اینباره گفت: اکبری با هیچ یک از وزاری ما ارتباطی نداشت او ارتباط محدودی با دبیر خانه شورای عالی امنیت ملی داشت که به دولت مربوط نمی شود. او افزود: این اقایی که این ادعا را مطرح کرده قبلا هم ادعاهای دیگری داشته که هیچ کدام اثبات نشده است.

واعظی در ادامه اظهار داشت: اگر یکی از اعضای دولت و وزرا در زندان بودند قطعا من در جریان قرار می گرفتم اما هیچ کس در زندان نیست و او اولین نفری است که چنین ادعایی دارد.

کریمی قدوسی در توییتر خود نوشته است: یکی از وزرای دولت روحانی که با اکبری ‎جاسوس معدوم شده انگلیس خبیث در ارتباط بوده، هم‌اکنون در زندان است.۱

https://tavanakhabar.ir/667کپی شد!