پس از دعوت وزیر ورزش از دختر سنگنورد ایرانی

"الناز رکابی" بدون مانتو و روسری به دیدار وزیر ورزش رفت

پس از حضور بدون حجاب الناز رکابی سنگنورد ایرانی در مسابقات کره جنوبی و بازگشتش به ایران؛ با دعوت وزیر ورزش به دیدار وی رفت اما باز هم از حجاب مورد قبول مراجع رسمی کشور استفاده نکرد

پس از حضور بدون حجاب الناز رکابی سنگنورد ایرانی در مسابقات کره جنوبی و بازگشتش به ایران؛ با دعوت وزیر ورزش به دیدار وی رفت اما باز هم از حجاب مورد قبول مراجع رسمی کشور استفاده نکرد!

الناز رکابی در این دیدار از پوشیدن مانتو و روسری خودداری نموده و به پوشیدن سویشرت و شلوار جین و کلاه بسنده کرده بوده است.

در پایان این دیدار الناز رکابی و سجادی عکس یادگاری انداختند.

برنا در اینباره نوشت: «الناز رکابی عضو تیم ملی صخره نوردی ایران پس از بازگشت از کره‌جنوبی با حضور در وزارت ورزش و جوانان با سید حمید سجادی دیدار کرد.

در این دیدار رکابی توضیحاتی درباره فعالیت حرفه‌ای و قهرمانی خود و همچنین حضور در مسابقات قهرمانی آسیا ارائه کرد.

او همچنین درباره آینده ورزشی خود و برنامه‌های در نظر گرفته از جمله حضور و موفقیت در المپیک پاریس توضیحاتی به وزیر ورزش و جوانان ارائه داد.

در این دیدار که خانواده رکابی از جمله برادر او به عنوان مربی‌اش نیز حضور داشتند، سجادی با اعلام حمایت مجدد از ورزشکاران به ویژه ملی‌پوشان، رکابی را در ادامه راه حرفه‌ایش تشویق کرد و به او گفت: وزارت ورزش و جوانان متعلق به تمامی ورزشکاران است و در این راه تمامی ابزارهای قانونی در خدمت ورزشکاران بوده و خواهد بود»

✔پی‌نوشت: نکته قابل تأمل این است که آیا دیدار عضو کابینه دولت با ورزشکاری که در مسابقه بین المللی از روسری استفاده نکرده، در حالی که در وزارت ورزش نیز از پوشش و حجاب مورد تایید مراجع رسمی استفاده نمی کند؛ سپس اعلام حمایت تلویحی وزیر ورزش از این ورزشکار، می تواند اعلام موضع دولت نسبت به مسئله حجاب تلقی شود؟
آیا دولت سیزدهم مجبور شده مانند مسئله ی ممنوعیت گیرنده های ماهواره‌ای که بصورت دوفاکتور توسط دولتها پذیرفته شده؛ با موضوع حجاب برخورد کنند؟
کانون ها و نهادهای مذهبی و مراجع دینی نسبت به این سیاست احتمالی دولت چه واکنشی خواهند داشت؟/تواناخبر

https://tavanakhabar.ir/524کپی شد!