مخلان امنیت و آشوبگران بازار رسولی زاهدان شناسایی شدند

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان از شناسایی و تحت تعقیب قانونی قرار گرفتن مخلان نظم و امنیت عمومی در بازار رسولی این شهرستان خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان از شناسایی و تحت تعقیب قانونی قرار گرفتن مخلان نظم و امنیت عمومی در بازار رسولی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمود سعادتی گفت: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ مبنی بر دپوی کالاهای قاچاق ممنوعه و ضد فرهنگی در بازار چهار راه رسولی زاهدان تیمی از مأموران انتظامی کلانتری محل جهت جمع آوری این کالای قاچاق به این بازار اعزام شدند.

وی افزود: در هنگام اجرای ماموریت عده ای که در انبارهای خود کالای ممنوعه قاچاق داشته و منافع خود را در خطر می‌بینند با همراه کردن ایادی خود و استفاده از شلوغی بازار اقدام به تحریک افراد علیه مأموران انتظامی با عناوین ناروا کرده و قصد ممانعت ماموریت پلیس را داشته‌اند.

سرهنگ سعادتی خاطر نشان کرد: از آنجایی‌که بازار چهار راه رسولی یکی از مراکز پرازدحام و شلوغ می باشد و عده ای از افراد که باعث برهم زدن نظم و امنیت عموم شهروندان گردیدند و در برابر اجرای قانون مقاومت نمودند توسط پلیس شناسایی و تحت تعقیب قانونی قرار گرفته و این مطالبه به حق مردم از پلیس و دستگاه قضائی می باشد.

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان در پایان تصریح کرد: مخلان نظم و امنیت مردم بدانند که امنیت خط قرمز پلیس است و با کسانی که به هر نحوی با تحریک مردم و افکار عمومی بخواهند در ماموریت های پلیس خللی وارد نمایند به شدت برابر قانون برخورد لازم صورت خواهد گرفت.

ببینید:

https://tavanakhabar.ir/388کپی شد!