دادستان بندرماهشهر در واکنش به مرگ دسته‌جمعی آبزیان در شهرستان ابراز داشت:

با عوامل احتمالی مرگ آبزیان برخورد خواهد شد

دادستان بندرماهشهر به فاجعه زیست محیطی در شهرستان بندرماهشهر واکنش نشان داده و اعلام کرد که پرونده تشکیل شده و در مرحله جمع آوری مدارک و مستندات است

مهدی محمدی دادستان انقلاب و عمومی بندرماهشهر با ذکر اینکه درباره حقوق عامه هیچگونه مسامحه و اغماضی نخواهد داشت، اظهار نمود: از همان روز اول اعلام مرگ ماهیان، شخصاً در محل حاضر شدم؛ و دستور تحقیات لازم به دامپزشکی و محیط زیست برای جمع‌آوری مستندات و آزمایشات لازم از لاشه‌های ماهیان، صادر شد. پرونده تشکیل شده و در حال جمع‌آوری مستندات هستیم.

وی افزود: هرگز تحت تأثیر جوسازی‌ها و تسویه‌حساب‌های شخصی بعضی از سودجویان و تحت تأثیر سمت‌ها و شخصیت‌ها قرار نخواهیم گرفت. موضوع مربوط به حقوق عمومی است و در صورت اثبات تقصیر هر فردی در این رابطه، بدون هیچ ملاحظه‌ای برخورد خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بندر ماهشهر اضافه کرد: اما نکته مهم این است که بررسی این موضوع تخصصی است و کارشناسان این حوزه باید در رابطه با علت تلف شدن ماهی‌ها نظر بدهند نه شخصیت‌ها یا هر فرد غیر کارشناس دیگر.

محمدی در پایان گفت: در هر صورت دستگاه قضایی شهرستان درباره حقوق عامه هیچگونه مسامحه و اغماضی نخواهد داشت و در این راه تمام توان و قدرت قانونی خود را به کار خواهد برد.

https://tavanakhabar.ir/376کپی شد!